Thursday, May 3, 2007

惡魔在身邊


今日睇完全套的惡魔在身邊~

感覺到齊悅同紫晴都好幸福~

但回想起我.......

實不能比較了~對吧?


小學那時~常把較要好的男性朋友....

當作中意的對象~

所以都唔少中意ga人嫁~

想起也幾好笑~

成棵十月芥菜咁~


但係由中一到中7~

算係中意過兩個人吧~

而由中四到中7中意那個~

我想~他比惡魔還要惡魔~

佢深深咁帶走我的心~

用佢無形的關懷~

無心的愛護~把我捆住......

直到依家~~.......

都三年了~您可以放過我了嗎?

忍夠o係msn期待您出現~

忍夠怕您出現後又再愛您多一點~

忍夠被您玩弄於手掌中~

忍夠您再再再一次傷我令我心痛~


但對您~我自己無辦法放手~

我好像完全失去左自我咁~

也許~我太倚賴您了!

No comments: