Tuesday, June 26, 2007

謝師宴

今日好多謝ar chun小恩同旭紅幫我扮靚靚~
雖然我根本唔靚....
扮完都唔靚呢!

今個謝師宴~我出席同扮靚ga原因都係為左2個人ja ma~
一個係好錫我ga fung sir....
係咪個天玩我呢??
fung sir竟然冇去到謝師宴...
無論同學點諗都好~
我真係覺得fung sir好重要!
唔係擦鞋嫁~!!

至於第二個人~....
我唔明白點解佢一時對我cool~
一時對我好~~
不過cool多~~~
有時我都唔知我到底係真係中意佢
定係因為o係班上太悶太唔開心而覺得中意佢~
但係佢忽冷忽熱好難接受~~!
佢覺得我靚左嗎??
定係仲好似佢心目中對我ga印象咁甘醜呢?
我有時真係唔明個天想點~.....~><

No comments: