Thursday, May 31, 2007

難.....,學順服

係咪應該有開心ga心情呢??
今晚終於係我第一次出國旅行~
使左不少錢呢....
成$4500~
心痛呀!!
但本應係期待的!
但係我現在一點都不!!

我唔明白呀!係神唔想我去旅行嗎??
我期待以久ga工作~
搵左好耐ga工作!!!!!
無論係part-time定係summer job!
仲要係九成九請的!!
卻要在呢短短ga5日去工作同面試~
咩意思丫?????

神呀!我好想您幫我找尋適當而合您心意的工作呀!
您可唔可以比指示我呀!
我真係好想做o個份工呀~
係咪您唔想我做呀~?
我好想您回覆我呀!!

No comments: