Tuesday, June 5, 2007

TRAVELLING IN SOUTH KOREA

發現左一個留言~佢識睇中文嗎??
不知道呢^^"但......welcome ar!

5/6 days(6/1-6/5) ga 南韓之旅好圓滿咁結束左喇~
見識多左好多好多~
知好多事而且諗左好多野~~~
我好想好仔細咁寫低佢~~^^

第一日出發喇!!
要搭零晨機.........
早左半個鐘去到機場tin~
結果自己一個坐o係E區睇書~
其實之後冇幾耐我就見到AR CHUN 同奶強一齊黎左機場~
但我冇HI佢地~我想比D空間佢地2人相處~
始終三人GA旅行我就係電燈膽~
佢地一對情侶加我呢個朋友喎~
真係.......無奈呢!~
第一次坐飛機~
坐唔到窗口位.....
仲要同一個佰生人坐~~
那個貌似中五的男仔真係奇怪。
第一次飲白酒同紅酒....
飲完之後ringring地~
但我好清醒ga仲係~我冇醉!!

落左機~有個團友自己走左...偷渡??
這個團有家庭~有情侶~卻冇咩年青的人~
我地三個人已經算係年青的了....
好似融合唔到咁~~=.=”

我地第一個行程係去仁川浸海水溫泉~
唔著3 bor要....!
但我帶左大毛巾入去......
個個都唔著3~
只有我同ar chun包住自己ga身體~
結果比個韓國人話呢~
雖然唔知佢講咩~但大致上都估到ga!
第一次浸溫泉~隻feel唔係咁好~
始終我都係唔習慣冇著3~
顧得呢樣顧唔得o個樣~><

之後去食lunch law~
去左間烤排骨店食第一餐韓國餐~
幾好食~但o個到d kim chi就認真麻麻~
o個到個侍應幾靚仔
係我第一個到韓國覺得佢靚仔ga人黎ga~
亦都搵唔到第二個人比都佢隻feel我~
所以我望左佢好耐呢~^^

之後去左everland resort玩~
呢次係我第一次對o個兩母子有討厭ga感覺~><:
明明我就係高過個ar ma 好多ga ma!!!
佢就偏偏話佢地呢d高ga要企後面~
拉左我一個人企前面~
企左la~又唔夠我高~結果叫前面ga人蹲低~!!
咁我著裙ga ma!
結果我要貴低o係鏡頭前~!咩事呀~?!
炆左幾分鐘!!
o係everland~雖然冇玩好激ga 機動遊戲~
但好開心~^^

then~搭左好耐ga車入渡假村~
哈哈我地三個齊齊一齊訓地下ar!!
去supermarket~
好貴ar d野~仲想大買特買一番~發夢la!!

dinner食魚生大餐~要成$300~
好貴好肉痛~
但我諗一生人點都要食一次ga!
算係豪比佢la!^^”

第二日~去左參觀戲棚~大祚榮bor!
我同nic睇睇下鼓ga時候ar chun左~
o個到咁大~點搵ar?
結果我同nic 2個一路搵a chun一路參觀~一路影相~
點解d時間咁快就過ga?!
結果搵唔到a chun~
佢咁就嬲左nic law~=.=”

之後去水上樂園~見到chun同nic ga追逐game~
隻feel好無奈~
結果有一段時間我地三個各自各游~
唔知想點咁~~~
d spa好舒服ar!
好可惜我最後先發現~
又冇帶錶~結果浸唔夠幾分鐘就走左la!><
好慘ar!!!
好彩ga係~佢地2個到最後好返la!

香菇火鍋......ok咁la!
去左山區睇境~
都幾靚丫~

入雪山~
高級ga酒店~
上冇雪ga雪山睇境~
去冬日戀歌ga拍攝場地~!

No comments: