Wednesday, September 12, 2007

大學生活

大學生活真係令人百思不得其解~
中四五ga時候,我好中意識唔同ga朋友~
同班上ga同學雖然唔係個個都好熟~
但係個個都可以傾到計~
仲傾得好開心tin........
但係點解依家唔可以丫??
中六七唔得連入左大學都唔得~
我開始唔識同人講野~怕同人講野~
唔中意同人講野~.....
寧願自己孤苦伶仃咁......
但其實我唔中意咁ga!!
我好討厭咁.......
我唔想同人扮到好熟.......
我怕比人話我假呀!><"
我.............可以做返我自己嗎??
上帝,我不能,您能呀!

No comments: