Thursday, September 13, 2007

KEN

我直到依家,
我認識左4個ken,
奇怪的事,
呢4個男仔對我黎講,
都係有特別ga意義,
第一個ar ken-ken lau,
係第一個同我講中意我ga人,
第二個ar ken係monkey,
第一個出得街ga網友同真係好朋友ga男仔;
第三個ar ken,係本名eric,冇喇喇叫ar ken ga人,
係我傻傻傻傻地中意左佢好耐ga人...= =
第四個,係大學同學......ken~
佢係一個笑容可掬的同學,
雖然只係認識幾日,
但係我都佢ga好感度唔知點解爆燈=.=”
傻嫁......
我想問一句:佢有咩咁好喎?
使唔使好感度高到不可能呀!!

但我尋晚求問神.....
佢比左個ans我.....
順其自然吧!!
我同叫ken ga人都幾有緣丫~

No comments: