Sunday, November 25, 2007

心情不好

今日我的心情本來很好的,但之後就不好了........
講真丫,我真係好想好似fion 咁講
同咁多位組員一齊合作好好做好一份project~
但係睇黎真係唔可以~
今日打比 carmen 問下份project做成點~
結果佢話佢唔明我那一部分做左d咩.........
係呀~~~
我都唔明佢要d咩~~~
我真係覺得我做那部分冇咩唔得,
但係佢覺得唔得.........
我問佢點改或者佢要d咩~
佢又話如果我問佢不如佢自己做.........
係呀!講真如果好似佢咁講真係不如佢自己做~.......
但係我唔甘心的是.........
咁都算係一組咩?!!!
我唔係唔想做野~更加唔係唔想幫佢~
但係......點呀??!
改完send比佢.........
我知道未必係佢想要ga野~
咁ga合作我好唔開心!!><"
您地唔聽電話即係代表我唔使再理份project了~~
對嗎??

No comments: