Friday, December 21, 2007

又新一篇了

我又寫日記了~~~~~
我係咪好白痴呢~~~
我早幾日終於開左xanga~
我想放一d生活照o個個xanga 到~~~
o個d生活照可能好無聊~

我尋日返左kcmc 拎張證書~
差唔多咩人都見唔到~
只係見到陳sir~~~
都同佢傾左幾耐呀~~~~哈~
不過我諗我之後可能都冇機會再返kcmc 了......

之後返左czm~
都ken lau~
我搵唔返kiki~
我真係唔中意d人咁冇責任感......
講咩今晚覆我呀!
覆係話去唔去到都講聲丫ma!
一個又係咁兩個又係咁~
討厭呀!!!!><

前日去左大口環報佳音呀~
第一次捉住人地隻手祈禱~
隻感覺有點不習慣~
不過神點都會lead住我ga la!!

exam 考得好唔好~
其實真係好擔心呀><"!!!!!

No comments: