Thursday, March 6, 2008

GARY

多得神ga帶領,我sem b比sem a好~
有時有人陪~又有人主動問我邊到~都幾好丫~
可惜一件事就係我唔識點樣去面對gary.......
其實佢個人都唔係差,但係佢太無聊了,
我都唔明白點解佢可以咁無聊先得ga!!><”
佢o係平時十句有6句係廢話~3句係d唔明ga外星語言~
佢心地好.......但我真係頂唔順佢咁樣同我傾計&
無lala曖曖昧昧咁講野囉!
有咩理由叫我情人節主動送朱古力比佢先得ga!><”!
我真係做唔到呀!激死我了......!
不過最近咁對佢,我都應該講聲ssorry 呀!
sorry呀......

No comments: