Thursday, March 6, 2008

最近(200802)

最近,我發現我自己ga眼淚泛濫~我有一種預感.......
又會有好唔開心ga的發生o係我身上~
有時,我總覺得逃避其實真係幾唔錯丫~好唔想去面對~
但係事實上,我可以唔面對咩?
我問神佢會點做呀?但係佢冇答我呀~咁我可以點做呢?
喊嗎??我已經喊攰了~

我其實唔係成日喊~好多時候身邊ga人o係到喊我都覺得有咩好喊~?
好似畢業呀....放榜呀咁.....

我記得我咁耐以黎只係有一次喊到根本收唔到聲~
第一次知道d人講ga係點解話喊會眼腫~
o個次我搭車又喊~溫書又喊~
行行下又喊~我諗o個次d行人見到我可能以為我傻的~......
那次只係一年前ga事......

講真丫~我並唔係人地眼中咁堅強的~
我只係在人前扮堅強.....
而o個一刻我ga演技可以話係最近女主角呀!
連我自己都扼埋~......
但係,自己扼得一時並扼唔到一世。
如果扼到,點解經過o個件事之後,我可以一諗起就喊丫?!
我依家比自己訓練到一秒出眼淚......
傷口未完全好返,仲要灑鹽嗎?

No comments: