Monday, March 24, 2008

MY Best Friend

一直以為最好ga朋友一定會係同學,原來可以唔係嫁.......

一直以黎,我都講唔出我最好嫁朋友係邊個,小恩?旭紅?archun?呢三個朋友都係我中四五ga同學,o個時我最好ga朋友......我地4個o係一齊叫做四大才女~以家講起都有一d唔好意思tin~

直到中六,我讀書唔成轉校,我個位置好快就比ar ting取代左了!新四大才女誕生......我其實見到ken lau ga筆記咁寫,個心不知幾唔開心呀~~~~原來我個位置咁易比人取代,我o係佢地心目中到底係咩??!

所以中六七係我最講唔出邊個係我最好ga朋友ga時間......
我好小孩子氣吧!!><”


有人話,如果朋友一直唔聯絡就會淡,或者係真ga.....
到依家,我好唔中意好唔中意好唔中意一直去搵人呀!
我同佢地三個已經差唔多2個月未見未出過街了......
回想起........
自從佢地三個都拍拖之後,就好似我一直一直搵佢地,
佢地好似冇咩點搵我,我約就有我唔約就冇,
當然,佢地各自有各自ga節目,而我就成日自己一個,
我變成佢地身邊一個可有可冇ga人吧?!
算吧~~~~我開心唔開心都已經唔會同佢地分享了~~

依家身邊一個可以咩都講ga.....
恐怕就只有LW,
如果您都拍拖,係咪都唔理我?
如果我拍拖,我又會點呢??

No comments: