Thursday, March 6, 2008

2月26日星期二

要來的走都冇用,要留?
係自己自私同不捨,我諗呢d都係人知常情吧!
我呢幾日真係有d唔習慣,我一有空閒時間就o係到諗,
特別係臨訓之前....結果日日起身都眼腫腫,唔知做咩咁~

我諗我人面前笑已經係一個習慣了,我唔知呢d係咪就係人地講ga假呢?
唔怪得知之前咁多人都話我假喇~原來呢個係事實......
我唔開心返到學校,其實真係唔想笑,但係意外地,我咩都冇講,
咩都冇做,竟然有一位同學問我係咪唔開心~佢點會知?
算喇!我唔中意負能量~更唔中意自己令人地唔開心,
所以......
呢幾日都有講有笑,我諗,我學識左變臉。

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.